Wij zijn een KiVa-school

Kids-running-in-schoolyard-1500-x-1000

‘Kiva’ is het Finse woordje voor ‘fijn’ of ‘leuk’. Het is ook de naam van een succesvol Fins antipestprogramma, een programma wat op onze school schoolbreed wordt aangeboden. KiVa-scholen zorgen ervoor dat leerlingen, leerkrachten en ouders hun school als een veilige, aangename en stimulerende omgeving ervaren waarin pesten minder kans maakt. Als u onze school bezoekt, ervaart u een goede sfeer en ziet u dat onze leerlingen en medewerkers het naar hun zin hebben. Dit fijne pedagogische klimaat kenmerkt zich door onze kernwaarden: respect, verantwoordelijkheid en samenwerking.

Voor het eerst naar school

Als uw kind op onze school aangemeld is, nemen we 2/3 maanden voor de vierde verjaardag contact op om meer informatie met elkaar te delen.

Het team

Ons team werkt enthousiast, hecht en deskundig aan goed onderwijs en een veilige omgeving voor onze leerlingen.